Iteracja a rekurencja. Programowanie dynamiczne (krok 3)



3.1 - Iteracja a rekurencja

Rekurencja
    - czym jest rekurencja?     - rekurencyjna definicja ciągu;     - ciąg Fibonacciego;     - rekurencyjny algorytm Euklidesa

     C++ (zakres podstawowy) - /dokument rar/ - pobierz >>
     Python (zakres podstawowy) - /dokument rar/ - pobierz >>

Iteracja a rekurencja
    - rekurencja w matematyce;     - podział liczb na cyfry z wykorzystaniem rekurencji;     - rekurencyjny algorytm szybkiego podnoszenia do potęgi;     - jak wejść na wieżę Eiffla, czyli liczby Fibonacciego;     - rozszerzony algorytm Euklidesa

     C++ (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>



3.2 - Metoda zachłanna

Podejście zachłanne
    - problemy optymalizacyjne. Algorytm zachłanny;     - kolorowanie mapy metodą zachłanną;     - wydawanie reszty metodą zachłanną;     - problem kinomana

     C++ (zakres podstawowy) - /dokument rar/ - pobierz >>
     Python (zakres podstawowy) - /dokument rar/ - pobierz >>

Metoda zachłanna
    - wydawanie reszty metodą zachłanną;     - optymalne wykorzystanie sali;     - maksymalna suma w kwadracie - metoda zachłanna;     - pakowanie plecaka metodą zachłanną

     C++ (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>



3.3 - Programowanie dynamiczne

  - wydawanie reszty metodą programowania dynamicznego;   - maksymalna suma w kwadracie - programowanie dynamiczne;   - pakowanie plecaka metodą programowania dynamicznego ;   - znajdowanie najdłuższego wspólnego podciągu

     C++ (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>



3.4 - Dziel i zwycięża, czyli sortujemy sprawniej

  - sortowanie szybkie;   - modyfikacje algorytmu sortowania szybkiego;   - sortowanie przez scalanie

     C++ (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>



3.z - Zestaw zadań do rozdziału

     Zadania (zakres rozszerzony) - /dokument rar/ - pobierz >>